Відділ освіти Ніжинської Районної Державної Адміністрації

#«Sunshine» #«SMILES» #«Fortune hunters» #«Magicland in Hogwarts» #«PINEAPPLE» #«Magicland»

Володіння іноземними мовами є важливим інструментом для зростання конкурентноспроможності нашої держави та її європейської інтеграції. Організація літніх мовних таборів – це дуже своєчасний проект, так як Україна зробила свій європейський вибір, тому знання іноземних мов набуває нині пріоритетного значення. Без знання іноземних мов немає ні сучасної науки, ні вищої освіти. Один із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мовам та здійснення позакласної роботи – це створення літніх таборів з іноземних мов.

З метою реалізації проекту «Літня школа з іноземної мови» у 2019 році, підвищення рівня володіння англійською мовою дітей, учнівської молоді, педагогічних працівників, заохочення до її вивчення відділом освіти організовано роботу 6 літніх шкіл з англiйської мови «Sunshine» на базі Безуглівського (керівник Г. Андрусенко), «SMILES» на базі Черняхівського (керівник Т. Тавлуй) НВК «ЗНЗ-ДНЗ» І-ІІІ ступенів, «Fortune hunters» Крутiвської (керівник О. Пятниця) ЗОШ І-ІІІ ступенів, «Magicland in Hogwarts» на базі Кропивнянського (керівник Н. Гусєва), «PINEAPPLE» на базі Липоворiзького (керівник С. Яремко) НВК «ЗНЗ-ДНЗ» І-ІІ ст., «Magicland» на базі Ніжинської ЗОШ І-ІІ ступенів (керівник С. Стрілець).

До роботи в мовних школах залучено 101 здобувач освіти 1-8 класів.

З 28 травня по 14 червня 2019 року вчителями-волонтерами проведено відкриття таборів «The day of friendship», ігрові програми «The day of fairy-tales», «The Tenth», «The Mitten», «Happy meal», «The happy list», «A Good Wizard», анкетування «The world of my dreams», «My Ideal Summer», ігри «Noughts and Crosses», «The day of nature», «A Funny Alphabet», «Hidden Words», «Показуха», впровадження проектів «Наш загін», креативні програми «The best recipe», створення стіннівок загонів, складання та інсценізацію казок, розучування англомовних пісень та віршів, скоромовок, перегляд навчальних мультфільмів, конкурси малюнків на асфальті «Hello, summer», «I Draw a Friend», «My Favourite Animation Hero».

На базі Безуглівського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» І-ІІІ ступенів літній мовний табір «Sunshine» спрямовався на те, щоб діти, відпочиваючи, невимушено вивчали та вдосконалювали знання і навички володіння англійською мовою, долали мовний бар’єр та розширили свій кругозір цікавою інформацією.

Діти створювали стінгазети табору, державні прапори англомовних країн, вивчили девіз та командну пісню, відвідали ресторанний комплекс «Могорич» у селі Вертіївка, де навчилися готувати піцу, повторюючи лексику теми «Food»,  здійснили екскурсію рідним краєм.

 

Літня мовна школа Крутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів працювала на базі пришкільного табору з денним перебуванням дітей «Джерельце». Діяльністю було охоплено 20 учнів 1-8 класів  закладу освіти. Заняття здебільшого проходили в ігровій та змагальній формах, застосовувались інтерактивні та інноваційні технології навчання, проектну діяльність та технологію співробітництва, широко пропагувалась роль англійської мови в житті кожної людини.

Кожний день заняття проводилися в кабінеті ІКТ, який обладнаний новітньою технікою, що дало змогу як учителю, так і учням легко й доступно подавати та засвоювати матеріал. Дітям залучалися до рольових ігор «Моя сім’я», інсценізації діалогів у масках, патріотичної гри «Ми любимо Україну», переглядів музичних кліпів англійською та виконання рухливих вправ. Діти були в захваті від командної гри «Майстер шеф», під час якої вони мали можливість самостійно приготувати піцу. Усі проведені заняття відкрили дітям дорогу до творчості та фантазії,  сприяли розвиткові навичок аудіювання, читання, говоріння та письма, виховували позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

Ініціативний керівник літньої школи «SMILES» Черняхівського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» І-ІІІ ступенів залучав учнів до вивчення та інсценізація пісень
«
The Hokey Pokey Shake», дискусійні обговорення «My Ideal Summer», ігри «Hidden Words», «Показуха», конкурс малюнків «My Favourite Animation Hero», ознайомлення з мистецтвом  «bodyart», круглий стіл  «Що Я Знаю про Україну?».

Ніжинська ЗОШ І-ІІІ ступенів вперше організовувала роботу мовного табору, але залучила 29 учнів початкових класів. Під час занять було проведено квест «Scavenger hunt», комбіновані змагання, що включали в себе вправи на швидкість, логіку, конкурс пантомім «What I am doing», віртуальну екскурсію «London», конкурс малюнків «My dream», ігри, пісні, виготовлення тотемів та значків, перегляд мультфільмів англійською мовою.

Вчитель-волонтер літньої мовної школи «Pineapple» при Липоворізькому НВК «ЗНЗ-ДНЗ» І-ІІ ступенів для учнів 2-4-х класів кожне заняття насичував різноманітними завданнями та іграми, що допомагало дітям збагатити свої знання англійської мови.

Учасники «Pineapple» були поділені на два загони «Pine» та «Apple», адже для виконання деяких завдань потрібен дух суперництва. Під час музичних руханок діти виконували вправи під відому англомовну пісеньку, а у колі зустрічей мають змогу повторити фрази-вітання один одному, подарувати усмішку або обійми. Кожен день мав свою назву відповідно до цього дня і розроблені ігри, квести, майстер-класи, Team-building вправи, де вчилися бути однією командою.

З 28 травня  2019 року час літнього відпочинку та розваг розпочав роботу мовний табір, організований на базі Кропивнянського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» І-ІІ ступенів. Основною метою такого табору було зацікавити школярів англійською мовою, здобути необхідні мовні навички, наповнити відпочинок веселим та пізнавальним спілкуванням  та забезпечити змістовне дозвілля.   

Вчитель  приділяла особливу увагу розвитку творчих здібностей учнів, використовуючи ігри, парні та групові форми роботи, які збагачують лексичний запас учнів, формують комунікативні вміння. Перегляди фільмів, мультфільмів, проектні роботи, конкурси, читання та обговорення (stories, jokes) займали пріоритетне місце. Під час перебування у мовному таборі школярі набули та удосконалили свої мовні навички, отримали мотивацію для подальшого оволодіння іноземною мовою.

Перебуваючи в таборах, учні мали змогу покращити свої знання з англійської мови, розкрити свої здібності під час занять, адже тут створена атмосфера взаєморозуміння, співробітництва, довіри, взаємодопомоги.  Нестандартні форми проведення занять,  ігрова діяльність, неофіційна атмосфера, відсутність оцінок пробудили немалий інтерес до вивчення іноземної мови та високу активність у школярів, надихали на самовдосконалення, поглиблення набутих знань.

 



« повернутися до списку новин